نور مناسب فضای کاری

روشنایی مناسب محیط اداری


برای جلوگیری از فشار و خستگی چشم بهتر است روشنایی محیط اداری مناسبی انتخاب کنید. این روشنایی باعث کارایی بهتر در محیط اداری و یا دفتر کاری شما میشود.

در اینجا ما نکات مهمی درباره نور و روشنایی محیط اداری برای ایجاد یک فضای کاری عالی را به شما گوشزد خواهیم کرد:

 

لامپ های هالوژن، CFL و LED

لامپهای هالوژن و لامپ فلورسنت نسبت به لامپهای معمولی رشته ای بطور کلی کارایی بهتری دارند، و فضا را برای کار بهتر مهیا میکنند. امروزه لامپهای فلورسنت و لامپهای جدید در طیف گسترده ای از رنگها موجود هستند، بعلاوه آنها انرژی کمتری به میزان 80% استفاده میکنند، در حالیکه 20 برابر انرژی بیشتری تولید میکنند.

 

لامپ میز کار با کارایی بالا

این روزها طیف گسترده ای از لامپهای رومیزی از نوع هالوژن، چراغ های کم مصرف CFL و چراغ های میز LED در بازار موجود است که میتوانید به راحتی آنها را خریداری نمایید.

لامپ استاندارد محیط اداری

نور مناسب محیط کاری

لامپ های قابل تنظیم، با قابلیت جایگذاری در هر مکان

یک لامپ میز قابل تنظیم، نور اضافی مورد نیاز را به میز و صفحه کلید اضافه می کند. نحوه قرارگیری لامپ طوری است که نور از روی صفحه کلید به صفحه نمایش بازتاب نمیکند. لامپ باید در جای خودش محکم قرار داده شود تا سایه های دست شما بر روی کارتان نیوفتد. اگر شما دست راست هستید باید این لامپ را در سمت چپ میز کار خود قرار دهید.

در هنگام انتخاب لامپ رومیزی دقت کنید که بازوی آن به اندازه کافی بلند و انعطاف پذیر باشد که بتوانید آن را تنظیم نمایید.

مبلمان اداری
بیشتر

یکی دیگر از نکته های مهمی که باید در نظر داشته باشید اندازه گیری فاصله 15 اینچ، از بالای میز با پایین سایه است. یعنی باید فاصله بالای میز تا پایین سایه 15 اینچ باشد.

لامپ های میز USB

اتاقهای خوابگاهها یا اتاقهای کاری عموما فضای کوچکی دارند و طبعا به کم نور بودن و بد نور بودن معروف هستند. شما میتوانید همه این مشکلات را با انتخاب لامپ میز USB حل کنید.

روشنایی مناسب میز کار

لامپ مناسب میز اداری

 

فراتر از لامپ میز کاری

اگر شما نمیخواهید فضای خالی میز را با لامپ پر کنید میتوانید از یک چراغ طبقه ای چند منظوره استفاده کنید. میتوانید آن را روی میز قرار ندهید و فقط در نزدیکی میز باشد. این لامپ نور مورد نیاز برای کار شما در دکوراسیون اداری تان را فراهم میکند.

 

4.6/5 - (299 امتیاز)

3 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.