فضای اداری خلاق و پویا

فضای کاری خلاق و پویا


« اگر می‌خواهید میزان راندمان کاری خود و کارمندانتان را ارتقا دهید این مقاله را از دست ندهید. »

همواره در اطراف ما مواردی وجود دارد که اگر به آن‌ها دقت کافی نداشته باشیم تأثیر منفی بر روند فعالیت و کسب و کارمان خواهند گذاشت. یکی از این موارد مهم در مورد همه شرکت‌ها و کسب و کارها که گاها نادیده گرفته می‌شود فضای اداری و دفتر کار است. معمولا مدیران به دنبال جذب کارمندان جوان و پرانرژی دارای ایده‌های جدید هستند. حتی در صفحات شبکه‌های اجتماعی کسب و کارها این پتانسیل بالفعل را به همه گوش زد می‌کنند و نشان می‌دهند که چقدر خوش فکر و جذاب هستند. ولی، اگر به فضای دفتر کاری مراجعه کنید با فضایی گاه دلسرد روبه‌رو می شوید که آن پتانسیل و خلاقیت گفته شده را در خود ندارد.

در این مقاله از وب سایت تاو دکور ما به شما می‌گوییم که چرا باید دکوراسیون اداری و مبلمان اداری بهتری داشته باشید. در آخر نیز به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید آن را خلاق کرده تا تأثیر مثبتش بر مشتریان سازمان شما دوچندان شود.

  • فضای دفتر کار شما بازتابی از کار شماست:

به عنوان یک مدیر همیشه سعی می‌کنید که کارمندانی کارشناس با روحیه کاری بالا و خلاق را استخدام کنید. در طراحی محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید سعی در خلاقیت و جذابیت بیشتری دارید تا مشتریان بیشتری را راضی کنید. پس بیایید در مورد فضای کاری نیز این روند را ادامه دهید. با داشتن مبلمان اداری خلاق نشان می‌دهید که چقدر به خلاقیت اهمیت می‌دهید. به همین ترتیب داشتن یک مبلمان اداری کسل کننده نیز نشان از بی اهمیتی شما به فضای اطرافتان است. پس تا دیر نشده دکوراسیون دفتر کارتان را به شکلی تغییر دهید که دقیقا بازتاب دهنده خود شما، برند و کارتان باشد. با این کار بگذارید تا مراجعه کنندگان همان حسی را که شما می‌خواهید داشته باشند، دریافت کنند.

  • فضای دفتر کار شما بر خلق و خوی کارمندان تأثیر دارد:

تحقیقات نشان داده که محیط‌های مثبت بر میزان خلاقیت و نگرش شما تأثیر بسزایی دارد. برای ایجاد چنین محیط‌هایی باید به تمامی المان‌های محیط از رنگ دیوار گرفته تا میز و صندلی توجه داشته باشید. در نکته مقابل، استفاده از پارتیشن‌ اداری نامناسب باعث کاهش میزان بهره وری کارکنان شما می‌شود. پس، با توجه به حس خلق و خویی که نیاز دارید و میزان آرامش مد نظرتان برای محیط کاری، دکوراسیون خود را انتخاب کنید.

فضای اداری خلاق

فضای اداری خلاق

  • فضای دفتر کار شما در دید اولیه تاثیر بالایی دارد:

همواره در میزبانی جلسات سعی بر این دارید که شیک بپوشید تا دید افراد شرکت کننده را در نگاه اول مثبت کنید. ولی علاوه بر پوشش شما و کارمندان سازمان، مبلمان اداری شما در شکل گیری دید اولیه تأثیر بسزایی دارد. شما فقط یک بار می‌توانید این دید اولیه را تجربه کنید ولی همواره افرادی هستند که برای بار اول به شرکت شما می‌آیند. باید بتوانید از خودتان بپرسید که مراجعه کنندگان بعد از دیدن این فضا چه نگرش اولیه‌ای از شما در ذهنشان پدید می‌آید؟

بازسازی اداری تجاری
بیشتر

[av_button_big label=’نکاتی درباره داشتن میز مدیریتی متناسب و تاثیر گذار’ description_pos=’below’ link=’post,953′ link_target=’_blank’ icon_select=’yes-left-icon’ icon_hover=’aviaTBicon_hover’ icon=’ue849′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’silver’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′][/av_button_big]

  • فضای کار شما به روابط بین کارمندان کمک میکند:

انتخاب مدل پارتیشن بندی محیط کار شما در روابط بین کارمندان اثر گذار است و هر چه بتوانید این پارتیشن بندی را با توجه به نوع فعالیت کارمندان به درستی انتخاب کنید، روحیه همکاری تیمی کارکنان را بالاتر می‌برید. استفاده از مدل‌های متنوع طرح‌های باز و بسته مرتبط با فعالیت شما می‌تواند علمکرد سازمان شما را در مدت کمی افزایش دهد.

با تاو دکور فضای کاری بهتری را تجربه کنید:

اما چگونه می‌توان با توجه به نوع کسب و کارتان بهترین فضای اداری خلاق ممکن را بوجود آورد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. کافی است تا با کارشناسان تاو دکور تماس بگیرید تا آنها با استفاده المان‌های مختلف تجربه‌ای جدید از دکوراسیون اداری خلاق را برای شما به ارمغان آورند. متخصصین ما با استفاده از آخرین متدهای پارتیشن بندی اداری روز دنیا به شما کمک خواهند کرد تا عملکرد سازمان یا شرکت شما در کمترین زمان ممکن بالا رود.

مطمئن باشید شگفت زده خواهید شد!

4.6/5 - (295 امتیاز)

3 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.